Dag 2 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

05 September 2017 | Nederland, Ritthem

Dag 2 beviel heel goed, we hebben kalfjes een schoon bedje gegeven en ook wat hokken uitgemest. Ook hebben we een rondje schapen gedaan omdat die ver uit elkaar staan. Dit doen ze iedere dag. En nu is het einde dag

  • 08 September 2017 - 12:40

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Priscilla,

    Leuk om te horen dat je naar je zin hebt. Ik zie de verdere verslagen met wat leuke foto's wel verschijnen hier. Ook neem ik nog contact met je op.

    Veel succes met je stage,
    Ad van Tuyl
    stagedocent veehouderij.

  • 08 September 2017 - 13:02

    Wilma:

    Het super dat je het naar je zin hebt kus mama

  • 14 September 2017 - 17:01

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Priscilla,

    Ik heb net afgesproken met Dhr Vermue dat ik morgenvroeg om half negen op stagebezoek kom.

    tot morgen,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ritthem

Priscilla

Op interne stage Zeeland

Actief sinds 04 Sept. 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 3538

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste reis

06 September 2017 - 07 September 2017

Dag 3 en 4

Landen bezocht: