Week 4 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

08 Oktober 2017 | Nederland, Ritthem

Dag 1
Eerst dieren eten gegeven, daarna het hok van de pinken opgestrooid. Daarna hebben we brood gehaald en zijn we weesten kijken naar de koeien die we hadden behandeld tegen schurft. Daarna hebben we draad gezet en de schapen over gedaan. Daarna heb ik het hok opgestrooid bij de koeien, daarna kwam de scanner. Aan het einde van de dag heb ik de dieren eten gegeven.

Dag 2
Eerst dieren eten gegeven, daarna een pak stro naar beneden gegooid en in het hok van de pinken gedaan. Daarna rondje schapen en een zieke koe naar huis gehaald. Daarna heb ik de dieren eten gegeven.

Dag 3
Eerst dieren eten gegeven, daarna het hok gestrooid bij de koeien en een rondje schapen gedaan. Daarna schapen naar een andere wei gedaan. Toen we weer thuis waren heb ik het hok bij de schapen opgestrooid en de dieren eten gegeven.