Week 3 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Ritthem, Nederland van Priscilla Lips - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

08 Oktober 2017 | Nederland, Ritthem

Dag 1
Eerst de dieren eten gegeven, ook op de andere locatie. Daarna heb ik velgen geverfd, en daarna koeien uit elkaar gehaald er moest 1 koe eruit voor de slacht. Daarna gingen we naar de andere locatie om naar de maïskuil te kijken. Toen we daarvan terug kwamen hebben we een hok gemaakt voor de koeien zodat ze binnen staan en dat hok hebben we opgestrooid. Daarna een rondje schapen gedaan en de dieren weer eten gegeven.

Dag 2
Eerst de dieren eten gegeven, daarna een kar gelaaid met hekken en velgen geverfd. Daarna hebben we rammen naar buiten gedaan en hekken opgesteld voor de pinken want die moesten gespoten worden voor schurft. Toen de hekken stonden hebben we de trekker gehaald en de koeien gespoten, we hebben ze ook gelijk tegen de vliegen en longwormen gespoten.

Dag 3
Eerst dieren eten gegeven, daarna hokken gemaakt voor de kalfjes en de koeien die bijna gaan kalven. Daarna de hokken opgestrooid en de kalfjes en koeien over gedaan. Daarna velgen geverfd en de dieren eten gegeven.

Dag 4
Eerst dieren eten gegeven, daarna klein rondje schapen en koeien. Daarna hebben we de rest van de dag koeien bekapt.